Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät
Re: Miten voitte?
Hei,Selailin eilen pitkästä aikaa tätä palstaa ja huomasin Maritan ja Hillavan viestit. Sairastan myös kroonista syöpää, minulla se on gradus II gliooma aivoissa. Lähes viisi vuotta sitten syöpäni diagnosoitiin ja sain kuulla viiden vuoden ennusteeni olevan 80/20. Kohta siis omalta osaltani kaunistan tilastoja kuulumalla siihen 80 %:iin sairastuneista, jotka yhä porskuttavat hengissä, vieläpä todella hyväkuntoisena.
Minun kasvaimeni on levinnyt laajalle molempiin aivopuoliskoihin ja aivorunkoon, eikä sitä siksi voida leikata. Hoidoista olen käynyt läpi sekä sytostaattihoidot että sädetyksen. Kasvain oireilee vain epilepsialla, joka sekin nyt on onneksi hoitotasapainossa vahvalla lääkityksellä. Olen ollut työkyvyttömyyseläkkeellä jo kohta vuoden ja 38-vuotiaalle eläkeläisenä olo tuntuu lievästi ilmaisten oudolta. Omalta osaltani jatko on viivytystaistelua taustalla vahva usko siitä siitä, että kasvain leviää hitaammin kuin jäljellä olevilla hoitokeinoilla on mahdollista sitä hallita.
Eilinen on historiaa, huominen on yllätys. Tämä päivä on lahja, kiitos siitä.
Terveisin, Hipsurouva
- Miten voitte?Marita
- Re: Miten voitte?hillava
- Re: Miten voitte?hipsurouva
- Re: Miten voitte?Manssi
- Re: Miten voitte?Tiinahan
- Re: Miten voitte?julia
- Re: Miten voitte?Marita
- Re: Miten voitte?esperanza