Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät
Re: Miten voitte?
Olen seuraillut täällä palstalla kroonista rintasyöpää sairastavia jollainen itsekin ole. Tämä sairaus on niin arvaamaton. Se pomppaa hoitojen jälkeen jonkin ajan päästä aina jostain esille. Epävarmuus elämässä on jatkuva varjo. Jotenkin toivo hiipuu ajan kuluessa kuitenkaan kokonaan sammumatta.Ole lukenut myös sinun-Julian-kirjoituksia ja usein ajatellut sinua,lapsiasi ja perhettäsi,että saisitte elää yhdessä vielä kauan,kun lapsesi ovat vielä pieniä. Juuri pienten lasten äitien sairaus tuntuu epäoikeudenmukaisesta. Itse olen sairauden varjossa kasvattanut lapseni aikuiseksi.Tänä syksynä nuorimmainen lähti opiskelemaan. Jotenkin tuntuu helpommalta olla sairas, vaikka aikuiset lapsetkin toki minua vielä tarvitsevat monissa asioissa. Sellaista hiljaista luopumista tämä elämä on,kun sairaus vaan etenee,vaikka toivoa ja elämisen iloa en halua milloinkaan unohtaa.Kaikille samassa tilanteessa oleville toivon Hyvää Joulua ja Toiveikkaita Uuden Vuoden päiviä.
T: Marita
- Miten voitte?Marita
- Re: Miten voitte?hillava
- Re: Miten voitte?hipsurouva
- Re: Miten voitte?Manssi
- Re: Miten voitte?Tiinahan
- Re: Miten voitte?julia
- Re: Miten voitte?Marita
- Re: Miten voitte?esperanza