Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät
Re: Miten voitte?
Heipä hei,olen aiemmin kirjoittanut enemmän muilla palstoilla mutta nyt kurkin tännekin.
Minä sain tietää sairastavani levinnyttä rintasyöpää vasta alkuvuodesta, joten paljoa ei ole vielä kokemusta tästä elämän vaiheesta. Kipuja minulla ei ole vielä ollut, leviäminen todettiin kun ryhdyttiin tutkimaan pitkittynyttä yskää. Nyt olen sytostaattihoidoissa, kolme hoitoa takana ja kolme vielä edessä ennen kuin tilanne arvioidaan uudelleen. Yskä on hävinnyt ja muita oireita ei juuri tällä hetkellä ole.
Tämä keskustelunaihe on hyvä, toivottavasti keskustelijoita löytyy. On totta että ensimmäistä kertaa sairastavat voivat ahdistua parantumattomasti sairaiden kirjoituksista, sen koin itsekin siinä vaiheessa kun ensimmäiset hoidot olivat meneillään ja tarve uskoa parantumiseen oli kova. Nyt sitä toivoa ei ole ja eräällä tavalla pelkoakin on juuri nyt vähemmän, kun enää ei tarvitse pelätä asiaa joka on jo tapahtunut.
Paljon on vielä edessä, on hyvä että löytyy kohtalotovereita joiden kanssa voi jakaa asioita joista ei muille ole niin helppo puhua.
- Miten voitte?Marita
- Re: Miten voitte?hillava
- Re: Miten voitte?hipsurouva
- Re: Miten voitte?Manssi
- Re: Miten voitte?Tiinahan
- Re: Miten voitte?julia
- Re: Miten voitte?Marita
- Re: Miten voitte?esperanza