Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Elämää myelooman kanssa
Rauhallista kevätiltaa kaikille !!Eiklinen päivä meni taaas tutkimuksissa TYKS.ssä. Muuten ei olisi ilmaantunut mitään esteitä sädehoidon uudelleen aloittamiselle, elleivät Trmbosyytyt olisi olleet laskussa. Ne oli nyt 41.Sädetystä oltaisiin aloittamassa tämän mukaann23.05.Ilmeisesti pitää saada ensin lisää verihiutaleita.Nyt jatketaan Velcadella,ainakin 06´05.Pitemmälle ei ool nyt suunniteltu. Se on tämä myelooma.
Olen tehnt talousaskareita, sekä yrittänyt lenkkeilä sen mitä olen jaksanut. Vaikka olenkin kova liikunnan puolestapuhuja, niin kun voimat vähenevät, niin myös lenkit lyhenevät.Nyt ei ole kipuja, niin sisulla olen joka päivä käynyt kävelemässä.
Mulle annettiin viikon ajan taas suuri määrä kortisoonia, nyt ilman thalidomia.Kotona ollessa tämä kortisooni kuuri (27+1.5 mg)loppui tänään .Velcade hoidon yhteydessä sitä kuitenkiin jatketaan
Mulla on kipulääkityksenä Panacod sekä Tramasaol sekä erilaisia suojalääkityksiä.Myös mulle laitettiin tämä Durosedia 50 kipulaastari.Se uusitaan aina kolmen päivän käytön jälkeen. Niin,ja kipupiikkikin pitää vielä pistää Nämä kipulääkitykset riittävät minulle nyt ihan hyvin.
Yrittäkää jokainen käydä edes vähän ulkona lenkillä. Se 600 metriä on nyt ihan sopiva matka??Ja huominen päivä on taas parempi kuin tämä päivä !!!!
- Elämää myelooman kanssaHaaveilija
- Re: Elämää myelooman kanssaHaaveilija
- Elämää myelooman kanssaSelina
- Re: Elämää myelooman kanssaaarsu