Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Re: Elämää myelooman kanssa,

Hei ,HEI !!

Olen ollut prrjantaista saakka kotona.Sädehoito lopetettiin TYKS:SSÄ silloin.Sain sitä melkein sovitub määrän.16 kertaa,annos päivässä.Aika tuli varsinkin viikonloppuisin pitkäksi,kun ei ollut muuta hoitoa kun nämä sairaalaan rutiinit.Lisäksi olin eristyksissä 9vrk.Tämä olo vaan varmuustoimepide. Dädetys tehosi hyvin slle alueele päätä mihin se oli tarkoitettukin.Viereen tosin kasvaa taas uusi phkura.Myös veren trombosiiti arvot laskivat (37)hyvin alas,niin ei olluttämänkään vuoksi syytä jatkaa enää tätä hoitoa.

Yritä nyt kotona taas edetä lyhyinn askelin.Väsyn nopeasti ja voimat ovat heikot.Jos jään pitemmäksi aikaa paikalleni, niin siihen nukun.Herättyäni kysyn itseltäni, onko nyt aamu tai ilta?Uskon selviytyväni näistä päivän normaa leista askareista Ja vomistuttaessssani saan vielä ihan normaalin kunnon...

Näillä sivuilla rönsyilee nyt useampia tästä myeloomasta. Nyt on enemmån valinnanvaraa jokaisella,vaan hankalaa saada aikaa "oikeaa"keskustelua.Meille jokaisellahan nämä keskustelut ovat tärkeitä.Itse valitsen mieluummin nämä tutut nimimrekit...

Kaunista kevätiltaa kaikille, jahyvää mieltä kokaiselle huomiseks!!!!
aarsu | 2.6.2008 klo 18:47:35