Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Masennus, minun pitäisi olla onnellinen....

Minulta löydettiin munuaissyöpä ihan sattumalta ja olen ollut onnellinen tapaus. Koska se löydettiin ajoissa ja minulla on hyvä vakuutus...mutta....
Minut leikattiin 3 viikkoa löydön jälkeen.
Syöpä ei ollut vielä levinnyt. Ei edes imusolmukkeet turvoksissa... Enkä menettänyt koko munaista, vain osan.

Joten...... Minun pitäisi olla erittäin onnelinen tilanteestani ja kaikesta tuurista mitä minun kohdalleni on sattunut.

Mutta, on tullut hirveä jälki masennus ja tuntuu ettei mikään jaksaisi kiinnostaa, että olisi parempi että tauti olisi levinnyt, niin ettei tarvitsisi murehtia.
Kumminkaan tämä vuodatus ei ole se mitä ajan takaa vaan se, että, minulta ei kertaakaan ole kysytty hoidon aikana, että olenko henkisesti kunnossa.
Aluksi, tottakai maailma romahti, mutta palasin normaali elämään ja tuntuu, että kaikki on OK!
Mutta yht'äkkiä iskee hirveä masennus ja haluttomuus mihinkään. Onko tämä normaalia vai ei?
miihcali | 8.11.2006 klo 16:34:33