Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Tarcevasta kokemuksia?

Sytostaateista tuli minulle ne normaalit vaikutukset: hiukset lähtivät (eivät kokonaan), pahoinvoinnit, väsymykset. Sivuvaikutukset eivät kuitenkaan olleet niin pahat, että olisivat estäneet sytojen antamista. Sainkin niitä 8 kertaa. Osasyynä varmaan oli se, että olen vasta reilu nelikymppinen ja perusterve, joten minulla oli hyvä kunto hoitoihin lähdettäessä.

Tarcevan sivuvaikutuksista vielä piti sanomani, että haljenneihin ja kipeisiin kantapäihin hyvä rasva on apteekista saatava Compeed overnight cracked heel cream. Ripuliin minulla auttoivat tavalliset ripulilääkkeet. Ja jos siitä ihosta tulee hurjan näköinen, niin se kuuluu asiaan... Kynsivallintulehdukset ovat kai aika tavallisia. Minulle tuli varpaaseen niin sitkeä ja kipeä, että kynttä piti leikata pala pois juurineen. Minulla ei Tarceva vaikuttanut vereen mitenkään.

Hienoa tuli valkosolujen paraneminen. Toivotan teidän perheelle parempaa jatkoa ja sitä, että tuo lääke purisi.
agata | 21.1.2010 klo 08:37:00