Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Tarcevasta kokemuksia?

Tuhannet kiitokset vastauksistanne. Myös minun äitini on tupakoimaton ja 66-vuotias. Tänään juuri kävin hänen luonaan ja pientä ihottumaa tullut nyt viikossa kasvoihin sekä pientä pahoinvointia. Joutuu siis olemaan paljon päivällä pitkällään. Ihmettelen kyllä lääkäriä kun antoi luvan tuohon voimakkaaseen lääkkeeseen vaikka valkosolut olivat kahden tietämillä. Ovat olleet noin alhaalla siitä lähtien kun sytot lopetettiin. Lääkäri ei ole kommentoinut asiaa mitenkään,enkä edes tiedä pystyisikö noita arvoja edes mitenkään nostamaan vai odotellaanko tässä nyt sitten niiden nousua loppuelämä. Ilmeisesti se väsymyskin johtuu noista valkosoluarvoista,en tiedä. Sädehoidon jälkeen äiti oli aivan pirteä ja jaksoi ulkoillakin mutta sytot teki sitten tehtävänsä. Ei ole jaksanut ruokaakaan laittaa ja minä olen nyt sitten hääräillyt kokkina kotoa käsin.
Huomenna kuitenkin taas otetaan verikokeet ja katsotaan onko mihin suuntaan valkosolut menossa. Toivon tietysti sydämestäni että alkaisivat jo pian nousta...

Pirteitä pakkaspäiviä kaikille :)

Jellona73 | 18.1.2010 klo 22:01:23