Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Neuvoja vailla, työhönpaluusta!
HeiTyönantajat ja työpaikat ovat niin erilaisia, että se mikä toimii jossakin muualla, ei välttämättä onnistu taas toisaalla. Minulle nuori esimies sanoi "tahdikkaasti" että töihin et sitten tule "virkistymään", mutta eipä se olisi tullut mieleenikään, kun jo ensimmäinen tippa vei henkihieveriin. Että ei todellakaan olleet työt, vaan hoidoista selviytyminen mielessä, ja ihan tyytyväisenä olin sairaslomalla ihan viimeiseen asti.
Vaikka pidinkin kuntoani yllä, niin töihin palatessa huomasi, miten toipilas vielä olin hoitojen jäljiltä. Niin minäkin aloin pitää perjantaisin säästyneitä lomapäiviäni pois. Jälkikäteen harmitti, että olisin jo aiemmin päättänyt pitää kesälomat heti sairasloman päälle, mutta meilläkin kun on kouluikäisiä lapsia, niin kesäksikin piti jättää riittävästi lomapäiviä.
Joten kuntosi ja voimiesi mukaan, neuvottele itsellesi sopiva ratkaisu työpaikkasi kanssa. Jaksamista Sinulle, ja äläkä turhaan säästele lomapäiviesi kanssa, jos vähääkään epäilet jaksamistasi.
T. Karhutar
- Re: Neuvoja vailla, työhönpaluusta!Karhutar
- Re: Neuvoja vailla, työhönpaluusta!hilleviivi