Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Neuvoja vailla, työhönpaluusta!
Kerron omasta työjutustani. Palasin puolen vuoden sairausloman jälkeen töihin osa-aikalisän turvin. Olen munasarjasyöpäpotilas. Viimeisestä sytosta oli yli 2kk kun palasin töihin.Anoin siis tuota osa-aikaisuutta; sain 60% palkasta ja puolet siitä päivärahasta mitä kela oli maksanut slomalla. Tein joka päivä töitä alle 5t. Minulle se oli hyvä ratkaisu koska en olisi jaksanut olla 8t. työskentelen erityislasten kanssa joka on myös fyysisesti ja psyykkisesti raskasta. Kolmen kk jälkeen aloin tehdä täyttä päivää. Välillä on väsyttänyt ja onneksi ei ole kotona enää pieniä lapsia joten olen voinut levätä iltaisin.
Oma oloni on ok ja tauti ei ole uusinut. Tarkastukset ovat 3kk välein. Nyt kesällä isot kuvaukset ja kokeet.
Olen käynyt myös työterveydessä juttelemassa psykologin kanssa kaikesta koska välillä on tuntunut tosi väsyttävältä. Olen terve mutta olenko kunnossa ym. kysymyksia vaivaa meiltä yön pitkinä tunteina.
Ei sitä osaa olla ajattelematta tätä kun on kerran sen kokenut.
Mielestäni ei kannata mennä töihin liian aikaisin koska se väsymys mikä tästä tulee ei ehkä häviä niin helposti kuin itse luulemme.
Tsemppiä sinulle
- Re: Neuvoja vailla, työhönpaluusta!meikku
- Re: Neuvoja vailla, työhönpaluusta!hilleviivi