Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Kielisyöpä?
Mikä ihmeen seurakunta opettaa…. Pitäisi opettaa jokaisen seurakunnan. Sillä jos ne nojaavat Raamattuunniin opetettaisiin. Tämä , ettei näillä sivuilla saa mainita sanallakaan Jumalaa , Pyhää henkeä eikä varsinkaan Jeesusta on jumalattomien mielivaltaa. Esim. Job 23:13-17 Kun Jumala jotain päättää, kuka sen voisi muuttaa ? Mitä hän tahtoo, sen hän tekee. Hän panee toimeen sen minkä on minulle määrännyt, eikä se ole vähän. Siksi minä pelästyn, kun hänet näen, kun ajattelenkin häntä, minä vapisen kauhusta. Jumala on lannistanut rohkeuteni, minä kauhistun Kaikkivaltiasta. Mutta pimeyskään ei saa minua vaikenemaan, ei, vaikka se peittää edessäni kaiken.
Raamattu on täynnä opetetusta, että väärintekijät, ylimieliset saavat rangaistuksensa jopa äkkikuolemana eikä pelkästään sairastumalla.
Tällä kaikella Jumala taivuttaa meitä Hänen tahtoonsa. Ja Hänen tahtonsa on rakastaa ja suojella meitä. Näin Hän tekeekin jos teemme Hänen tahtonsa. Tärkein käskyhän on Rakkauden kaksoiskäsky Matt 22:37-40
Jeesus vastasi: Rakasta Herraa , Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi. tämä on käskyistä suurin ja tärkein. Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat.
Me jotka olemme parantuneet Jeesuksen avulla ja voimalla emme saa olla hiljaa. Jos me näin teemme , ihmiselle tulee luulo ettei Jeesuksesta ole apua. Itsehän minä olin vuoteessa vuoden, syömättä suun kautta yhtä kauan, puhumatta 8 kuukautta ja sairaalassa 7 kk. Painoin vähimmillään alle 45 kg, kuolinpaitakin oli jo päällä. Etäpesäkkeet keuhkoista hävisivät rukouksella ja samalla keinolla sain puheen takaisin.
Omalla voimalla ei tuosta ole noustu.
Mutta pimeyskään ei saa minua vaikenemaan…
Lisään vielä edelliseen : Mitään ei tapahdu Jumalan tietämättä eikä sallimatta. Jopa piispoilta on kuollut lapsia, menkää vaikka kysymään heiltä hyväksyvätkö he Jumalan tahdon. Lopulta hekin ovat huomanneet että ihminen ei tiedä onko hänelle parempi kuolla vai jäädä eloon. Jos te vielä loukkaannutte niin lukekaa aluksi Uusi Testamentti ja kommenttinne varmasti muuttuu.
- Kielisyöpä?Syksy2006
- Re: Kielisyöpä?syövästä parantunut
- Re: Kielisyöpä?sirpa
- Re: Kielisyöpä?Molla
- Re: Kielisyöpä?avec
- Re: Kielisyöpä?tiina46
- Re: Kielisy�p�?tiina46
- Re: Kielisy�p�?syövästä parantunut
- Re: Kielisy�p�?Tatlim
- Re: Kielisyöpä?avec