Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Kielisyöpä?

Luin surullisena vastauksesi...
Itsekin uskon Jumalaan.Olen saanut lohtua paljon Jumalan armosta,minkä uskon kantavan minua,miestäni ja sisaruksia,jotka suremme ja kaipaamme rajuun AML-leukemiaan menehtynyttä pientä Pinskuamme...Hän sai elää vain 2v7kk.Ihanan,mutta liian lyhyen elämän.Me saamme surra ja kapinoida,vaikka uskommekin Jumalaan.Hän kestää kuin kallio-kaiken.Meillä on niin sietämätöntä oppia elämään ilman yhtä-pienintä lastamme-kaikilla perheemme jäsenillä...

Mutta.Usko on minulle voima,ilo ja lohtu.Se laittaa minut lohduttamaan heitä,ketkä ovat murtuneita surussaan,kuten minä.
Olen saanut paljon tukea täältä ja sururyhmästä,missä kaikki ovat menettäneet lapsensa syövälle.Ei meillä kenelläkään ole varaa tuomita toisia.Sanotaanhan-älkää tuomitko,ettei teitä tuomittaisi.

Hienoa,että olet parantunut.Anna kunnia Luojallesi,mutta omaa itseäsi nostamatta.On armoa-elämä.
Toivon,että kunnioitat muita surevia.Me olemme särkyneitä ja niin hukassa surussamme.Jos et ole koskaan puolisoasi,lastasi tai muuta todella rakasta ihmistä kuolemalle menettänyt,ole nöyrä...Et voi neuvoa ja tietää asioista,jos et ole itse kokenut.

Jumala siunatkoon sinua armahtamisen armolla <3
Pinjaenkelin äiti
pinjaenkeli | 31.10.2006 klo 21:01:30