Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Kielisyöpä?

Vertaistuki, jota näillä palstoilla tarjotaan ei tuo teille mitään uutta , mutta totta kai se on myös lohduttavaa.
Sillä, jos ihminen sairautensa kanssa on yksin, se vasta kauheinta onkin.
Huomioi tämä, että alla oleva on Raamatun mukaista eli Siunausta ja sinulle apua tuovaa ohjetta.

Ohje: Tunnusta syntisi Jeesukselle.
Pyydä Jumalalta apua ongelmiisi Jeesuksen nimessä.
Pyydä pappia tai srk:n palvelijaa luoksesi voitelemaan sinut öljyllä
Pyydä rukousapua läheisiltäsi.
Lue Raamattua, aluksi vain Uusi Testamentti
Näin toimien Sinä olet Jumalan suojeluksessa ja Hän pelastaa sinut ja läheisesi.

Laitan mukaan Matteuksen evankeliumin leikkeitä AVUKSESI. Ole siunattu !

Matt 9:6-8 Mutta jotta te tietäisitte, että ihmisen Pojalla on valta antaa syntejä anteeksi- hän puhui nyt halvaantuneelle- ” nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi .” Silloin mies nousi ja lähti kotiinsa. Tämän nähdessään kansa pelästyi ja ylisti Jumalaa, joka oli antanut ihmiselle sellaisen vallan.

Matt 8: 17 jotta kävisi toteen, mitä on sanottu profeetta Jesajan kirjassa: - Hän kantoi meidän tautimme, otti taakakseen meidän sairautemme.

Matt 9: 12-13 Jeesus kuuli sen ja sanoi: ” Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. Menkää ja tutkikaa, mitä tämä tarkoittaa: Armahtavaisuutta minä tahdon, en uhrimenoja; En minä ole tullut kutsumaan hurskaita , vaan syntisiä.

Matt 13: 15 Mutta paatunut on tämän kansan sydän, vain vaivoin he kuulevat korvillaan ja silmänsä he ovat ummistaneet, jotta he eivät silmillään näkisi, eivät korvillaan kuulisi eivätkä sydämellään ymmärtäisi, jotta he eivät kääntyisi enkä minä parantaisi heitä.

Matt 13. 58 Ja koska he eivät uskoneet häneen, hän ei tehnyt siellä montakaan voimatekoa.

Matt 15: 28 Silloin Jeesus anoi hänelle: ” Suuri on sinun uskosi, nainen. Tapahtukoon niin kuin tahdot.” Sillä hetkellä tytär oli terve.

Matt 7: 7 Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan

syövästä parantunut | 27.10.2006 klo 14:10:07