Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Myelooma ja siihen liittyvä munuaisten vajaatoiminta , anemia ja korkea verenpaine
Hei, kiitos kriittisistä kannanotoista.Eilen kysyin eräältä asiakkaaltani juuri tuota asiaa, eli jättääkö mies sairaan naisystävänsä , vastaus oli että usein jättää, nainen harvoin sitä tekee, jos suhde on muuten kunnossa. Eräs toinen myös kertoi, että mies jätti hänet kuin sai vammaisen lapsen, että puheet sikseen....
Mutta olen kuitenkin sitä mieltä että lääkkeitä löytyy luonnosta, MUTTA asiaa tietämätön ei saisi koskea luontaistuotteisiin, itse olen alan ihminen ja koetan saada selville kaikki mahdollisuudet. Lähes kaikkien reseptilääkkeiden alkuperä on luonnossa, siksi vaikutus kertaantuu kun ottaa lisäksi luontaislääkkeitä. Suomessa kun ei ole sellaisia lakeja, eikä tietoa eikä suomessa tunnusteta ns. vaihtoehtohoitoja jotka tunnustetaan muualla EU:n alueella esim. Saksassa ja lääkärit esittävä itse sitä jumalaakin vielä täälä suomessa ,mutta eivät jumalia ole vaan potilaat ovat heidän armoillaan, eikö? ja haluavat sanoa"älä sit ota kuin näitä minun määräämiä lääkkeitä".-
Joku sanoi, että ei tehdä kantasolusiirtoja ennenkuin munuaiset on ok, mutta tämä myeloomahan ne tuhoaa koska tässä ketjuuntuu monta sairautta.-
En viitti kirjoittaa enää, koska olen saanut tietoa paljon maailmalta ja ystäviltä, koetan saada selville miten autan ukontekelettäni, ennenkuin on liian myöhäistä, meillä on tälläinen huumorintaju, että sanotaan suoraan eikä nyyhkitä.piste. Kaikille paranemisia ja parempaa uutta vuotta 2008, vaikka tammikuu 2008 tulee olemaan maailmanlaajuisesti vähän vaikea.
- Re: Myelooma ja siihen liittyvä munuaisten vajaatoiminta , anemia ja korkea verenpainekukko