Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Myelooma ja siihen liittyvä munuaisten vajaatoiminta , anemia ja korkea verenpaine
Sairauteni toteamisvaiheessa kävin myös luontaistuotteita käyttävällä lääkärillä, siis oikealla lääkärillä. Kysyin kuitenkin ensin hematologiltani, saisinko niitä kokeilla. Siinä vaiheessa kyllä, koska hoitoa ei ollut vielä aloitettu. Sain kaikenlaisia purkkeja nautittavakseni, tuhottoman kalliita + verikokeet, joista eräs piti toimittaa Saksaan tutkittavaksi. Siinä ilmeni, että minulla oli veressä tuplasti sinkkiä. (Liika sinkkihän vähentää punaisia verisoluja.) Lähetettiin vielä toinen verierä ja sama tulos. Lääkäri oli konsultoinut toisia lääkäreitä ja loppupäätelmä heillä oli, että olen itse aiheuttanut tämän tilan nauttimalla liikaa sinkkiä. Ei auttanut selvitykseni, etten ole sitä tehnyt. Miksi olisin, koska tätä ennen en ollut nauttinut muitakaan lisäravinteita. Lääkäri halusi hylätä hoitoni ja kehotti ihmettelyni jälkeen tulemaan uusintatarkastuksiin vuoden päästä. Että silleen. Ja kaikki arvoni sen kun huononivat koko ajan. Kun myeloomahoitoni sitten aloitettiin, hematologini sanoi, että nyt ei pidä enää käyttää mitään muuta kuin heillä määrättäviä lääkkeitä, koska luont.lääkkeet saattavat vaikuttaa ja sekoittaa varsinaisten lääkkeiden tehoa.- Re: Myelooma ja siihen liittyvä munuaisten vajaatoiminta , anemia ja korkea verenpainenikki