Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Myelooma ja siihen liittyvä munuaisten vajaatoiminta , anemia ja korkea verenpaine
Hei kaikille!!Olen uusi täällä,
Mentiin miesystäväni kanssa kihloihin huhtikuussa -07 ja huomasin hänestä kesäkuussa, ettei kaikki ole kunnossa, vaikka hän toisin väitti,liuskalla oleva näyte (virtsa)oli keltainen kun sen pitäisi olla vihreä.Selkäkivut alkoivat syyskuussa-07 ja lokakuussa-07 pakotin hänet lääkäriin syntymäpäiviemme jälkeen. Tuloksena oli myelooma ja vaikea munuaisten vajaatoiminta sekä anemia vaikka tammikuussa-07 kaikki oli kohdallaan.
Dialyysissä kolme kertaa viikossa ja syöpähoidot välillä. En oikein tiedä pitäisikö minun jättää hänet vai katsoa loppuun asti?Jos itse olisin samassa tilanteessa,niin miesystäväni olisi jättänyt minut sairaalaan virumaan,miehet tekevät niin , naiset eivät.
Onko ketään samanlaista?? Onko kukaan käyttänyt luontaistuotteita? Mikä veriarvo se piti olla kohdallaan ennenkuin pääsi kantasolusiirtoihin jossa kerätään omat solut talteen myöhempää palautusta varten?
Olen itse luontaishoitaja ja olen miettinyt; miksi keho kehittää itselleen sairauden? siitä syystä kun keholla on paha olla??Mitä lukijat tähän sanovat??
- Myelooma ja siihen liittyvä munuaisten vajaatoiminta , anemia ja korkea verenpainekukko