Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: allogeeninen kantasolusiirto

Hei aletu!
Meillä menee tällä hetkellä hyvin jos sen ääneen voi sanoa. Olimme tänään sairaalassa verikokeilla ja sydänultrassa. Meillä tulee kohta vuosi siirrosta ja on kaikenlaisia vuositarkastuksia. Kyllä meillä vieraili tuo kirottu sytomegalovirus jopa kaksi kertaa. Ensiksi siirron aikana ja myöhemmin kun oltiin jo kotona. Nyt olemme päässeet eroon siitä. Lääkäri sanoi että se tuskin enää tulee koska veriarvot alkaa jo olla normaaleita. Meidän elämä alkaa jo tuntua aika normaalilta tyttö alotti seurakunnankerhon eilen tosin kaikkien vanhemmille oli ilmoitettu että kipeitä lapsia ei tuoda kerhoon. Muutama flunssakin on mennyt ohi ilman kuumetta. Pelottaa valtavasti kaikki uusi ei tyttöä mutta äitiä. Itse alkaa nyt vasta tajuta mikä vuosi on takana . Pelko tiloja iskee melkee päivittäin. Onneksi minulla on vahva tukijoukko jotka auttavat minua. Miten sinun oma jaksaminen? Kirjoittelemisiin!!!
tuulikki80 | 10.1.2007 klo 22:45:13