Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Glivecin lopetus
Hei!minä aloitin Glivecin syönnin helmikuussa -06,diagnoosin varmistumisen jälkeen.olen mukana samassa tutkimuksessa kuin Jussi jossa arvonnassa määräytyi että aloitin myös Interferonin pistämisen toukokuussa -06.Glivecistä sivuoireina silmien turvotusta ja nyt kun Jussi mainitsi tuon ilmavaivahomman niin sitä mulla myös.Interferonista aluksi kuumetta pari kertaa ja viime kesänä olo oli kun olisi ollut jossain tokkurassa,mutta kun lääkäri pienensi annosta niin olo vähän parani,injektion jälkeisenä päivänä päänsärkyä,väsymystä,jalkojen särkyä(nyt ei ole vähään aikaan ollut).Stop tutkimuksen mukaan ja jäännöstaudin määrä -3,7 (15 kuukautta Glivecin aloituksen jälkeen)lopetin Glivecin syönnin 8.8.-07.Interferonia käytän edelleen.Niin vaan kävi että joulukuun 13.päivä aloitin glivecin uudestaan,koska tautijäämän määrä nousi -1,2:een kolmen kuukauden aikana.samat sivuoireet kun ennenkin,ainakin tähän asti.ei kramppeja eikä suurempia nestekeräytymiä nilkoissa eli olen päässyt vielä vähällä.helmikuussa menen seuraavaan luuydinnäytteeseen Meikkuun ja ilmeisesti Interferoni jätetään silloin pois huonon hoitovasteen vuoksi.Että näin minulla.Ihan turvallista se lopetus on koska sama lääkitys puree jos joutuu aloittamaan uudelleen.Porkka kertoi minulle että yksi meistä on voinut olla jo vuoden ilman Glivecciä eli tavallaan parantunut:onnea vaan hänelle!Kaikille hyviä vointeja ja kevättä kohti rinta rottingilla!!
terv.sirpukka
- Glivecin lopetusunikko
- Re: Glivecin lopetusjussi
- Re: Glivecin lopetusvipsu
- Re: Glivecin lopetusjussi
- Re: Glivecin lopetussirpukka
- Re: Glivecin lopetusvaapukka
- Re: Glivecin lopetusunikko
- Re: Glivecin lopetusunikko