Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Sarkoomalaiset!
Hei kaikille!Aurinko tosiaan paistaa ja samalla toivon mukaan tuo kaikille hyviä uutisia.
Itse sain pitkästä aikaa kuulla sellaisia pari päivää sitten, kun kävin kuulemassa tt-kuvien tuloksia. Olen ollut keuhkojen etäpesäkkeiden takia nyt 3 kuukautta sytostaattihoidoissa ja hoidot olivat tehonneet hyvin eli pienentäneet kaikkia etäpesäkkeitä oikein reippaasti. Nyt samat hoidot jatkuu toukokuulle asti ja toivotaan, että etäpesäkkeet katoavat siihen mennessä. Sen jälkeen saisin kuulemma huilata jonkun aikaa ennen kuin alkavat pakolliset jälkihoidot.
Kaisa, mullakin tuo suurin etäpesäke tuli siihen kohtaan, mistä keväällä leikattiin ensimmäiseni. Muualle valitettavasti tuli myös pienempiä. Pelottaa aina mennä kuulemaan tuloksia kuvauksen jälkeen. Pitkästä aikaa sain itse hyviä uutisia enkä ollut uskoa korviani.
Ei auta kuin tsempata hetki kerrallaan, nauttia siitä, mitä nyt on ja toivoa, että hodot tehoaa. Mua kyllä hoidot väsyttää jonkin verran, hiukset on nysät, painoa tullut kortisonin vuoksi reippaasti lisää yms. mutta onneksi on edes kevät tulossa! Siitä pitää iloita ja porskuttaa eteenpäin!
Aurinkoista kevättä teille kaikille! :)
maris
p.s. uusille tulokkaille vinkiksi, että sarkooman aiheuttamista etäpesäkkeistä keuhkoissa on pitkä keskustelu otsikon 'keuhkoleikkaus' alla
- Sarkoomalaisetkaisa62
- Re: Sarkoomalaisetrapsi
- Re: Sarkoomalaisetrapsi
- Sarkoomalaiset!kaisa62
- Re: Sarkoomalaiset!maris
- Re: Sarkoomalaiset!rapsi
- Re: Sarkoomalaiset!Leelia
- Sarkoomalaiset!kaisa62
- Re: Sarkoomalaiset!rapsi
- Re: Sarkoomalaiset!kaisa62