Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Sarkoomalaiset

Heippa!

Ai täällä on oikein ryhmä sarkoomalaisetkin? Kiva! :-)

Suosittelen lämmöllä ns. laskimoporttia vaimikäseoli, eli sellaista jonkunlaista venttiiliä tohon rinnuksiin. Olette ehkä kuulleetkin? Tiputus pistetään siihen, ei tarvitse hakea ja kaivella suonta kädestä, ei tarvii kärsiä kipeistä käsistä jälkeenpäin, ei varoa sitä letkua ja pelätä huonetovereiden kauhutarinoita suonen puhkeamisesta. Osastolta voi myös poistua esim. kahvioon kun ei tarvi olla hälytystilassa että jos suoni ei kestäkään tms.

Koittakaahan kestää! Itselläni on ensimmäisestä diagnoosista jo yli sen viisi vuotta ja olen täten päässyt käsittääkseni jo tilastoonkin. Hyvä minä! Kasvini oli keuhko-ontelossa oikealla puolen ja hoidettiin leikkauksella sekä IA-hoidolla, uusi vuoden kuluttua jolloin se taltutettiin jätti-ifosfamidi-kuurilla sekä sädehoidolla. Toivon mukaan silloisia sarkoomalaisia ei täällä enää pyöri vaan ovat tervehtyneet jo??? Muistini on hiivatin huono, ja syytän asiasta muuten myrkkyjä!

Nyt on tosiaan mennyt useamman vuoden ihan hyvin mutta eksyin itse tänne vuosien jälkeen kun jännitän seuraavien kokeiden tuloksia sillä painoni on alkanut yhtäkkiä pudota ilman syytä. Ei varmaan pitäis valittaa ku kesäkin on tulossa... ;-)
Zark | 10.2.2008 klo 22:51:44