Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Hoidon aloitus?
Moi!Ennuste perustuu käsittääkseni tt kuvan löydöksiin. Leikaushoito ei tule kysymykseen. Kriisapua ei ole ammattilaisilta tarjottu, mutta johtuneeko siitä, että olen itse sair.hoit ja mielenterveyspuolella.
Nyt toivo onkin siinä, että koepalalöydös osoittaisi kasvaimen olevan hidasta laatua ja jatkoaikaa olisi mahdollista saada.
Aion jatkossa selvittää milloin 5-6 vkoa sitten otettu rtg kuva on ollut rtg lääkärin lausuttavana ja milloin siitä oli aiottu isälleni ilmoittaa. Jos viive on todellinen niinkuin epäilen aion asiasta antaa palautetta , jotta joku muu saisi hoidon ajallaan. Aiemmin aloitettu hoito ei olisi parantanut isääni, mutta niinkuin sanottua nyt minä ja muut läheiset arvostaisimme muutamaa hyvää lisäkuukautta.
Olen isälläni tarjonnut mahdollisuuta keskusteluapuun jonkin ulkopuolisen kanssa, mutta hän itse kokee minun ja veljeni olevan riittävä tuki tällä hetkellä.
Kiitos Mirkka vastauksesta!
- Hoidon aloitus?alvari
- Re: Hoidon aloitus?Mirkka
- Re: Hoidon aloitus?alvari
- Re: Hoidon aloitus?tapsa
- Re: Hoidon aloitus?Mirkka