Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Hoidon aloitus?
Olen samaa mieltä. Paljon enemmän kaivattaisiin empatiaa ja ihmistuntemusta hoitavalla puolella. Ainakin minun sairaalareissuni oli suorastaan kammottava. Kuin painajainen, josta ei voi koskaan herätä.Minusta on myös outoa, että potilaan itsensä pitäisi olla kuin lääkäri, omata kaikki lääkärin tiedot, ennen kuin voi ymmärtää, mitä itselle tapahtuu.
Sama koskee sitä, että potilaan pitäisi osata ja hänen pitäisi jaksaa vaatia, ennen kuin hän saa tarvitsemansa hoidon ja hyvän kohtelun.
Minun kanssani sairaalassa samassa huoneessa huoneessa oli tunnettu ja arvostettu ihminen. Oli helppo verrata potilaiden kohtelua asemasta riippuen.
Ehkä kaikilla on nykyisin liian kiire ja lääkärit ainakin toimivat bonuskannustimilla - mitä enemmän potilaita, sitä enemmän rahaa - eikä tämä voi olla näkymättä potilaiden kohtelussa.
Minulla on tänää lääkäri. Olen kirjoittanut kaiken ylös, mitä haluan kysyä, mutta silti pelottaa, etten saa vastauksia tai että ne ovat niin ympäripyöreitä, ettei niistä ole mitään hyötyä.
Voimaa kaikille!
Mirkka
- Hoidon aloitus?alvari
- Re: Hoidon aloitus?Mirkka
- Re: Hoidon aloitus?alvari
- Re: Hoidon aloitus?tapsa
- Re: Hoidon aloitus?Mirkka