Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Muuttaako syöpä luonnetta ?
Muuttaa, luulisin.Ja onko se nyt mikään ihme, kun elää "3kk lisenssillä" eli kohdallani se tarkoittaa kontrollia joka 3. kk,syöpäni on krooninen eli joka kerta sama hermopaine, että onko muutoksia.
Viimeksi oli ja nyt sitten oon taas sytoputkessa, ja sama jännitys 3 kk välein tehoaako hoito. En tiedä minkäverran vaihtoehtoja on olemassa, siis jäljellä.
Sairauden suhteen olen mielestäni tasapainossa, se ei sinänsä aiheuta tällä hetkellä ahdistusta. Mutta olen muuttunut lyhytpinnaiseksi, kaikki valitus ja urputus saa mut raivoihini.Haluaisin vain olla ja nauttia kaikesta kauniista ja ihanasta, mitä näen. Sitten joku on hepulissa aivan mitättömän asian suhteen, tekisi mieli ottaa ja ravistella. Eli huomaan aggressiivisuuttakin.
Raha-asiat ym. viralliset saa mun melkein oksentamaan, mä inhoan niitä tällä hetkellä ja ne saattaa jäädä aivan viime tippaan.Ennen kauhean täsmällisenä ja tarkkana tyttönä, se taas aiheuttaa ahistusta.
Aktiivisuus on muuttunut "istun keittiön pöydän ääressä käsiposkella"- olotilaksi, mikä ei tunnu hyvältä, mutta en vain saa itseäni liikkeelle.
Että semmoisia tuntemuksia mulle,
Manssi
- Muuttaako syöpä luonnetta ?Toipunut 82
- vastausta tuleepiKeeko
- Re: Muuttaako syöpä luonnetta ?Manssi
- TervehdysKeeko
- Re: Muuttaako syöpä luonnetta ?Toipunut 82
- Re: Muuttaako syöpä luonnetta ?Lotteliini