Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Muuttaako syöpä luonnetta ?

Molla, miksi olet surullisempi, nyt pitäisi päinvastoin iloita pienistäkin asioista mitä meille annetaan. Meillähän on paljon ihania asioita jos oikein alkaa miettiin. Aluksi ehkä olin itsekkin surullinen, mutta kyllä senkin surun yli pääsee. Yksi tuttavani sanoi hiljan minulle, että miten voin olla näin positiivinen ja iloinen vaikka olen sairastanut syövän. Sanoin hänelle,että, enkö sitten saisi iloita, minulla kun löytyy ilon aiheita, sellaisiakin joita terveet eivät varmaankaan edes huomaa.Yritä sinäkin löytää iloa elämääsi, vaikket muuten niin kiusataksesi "ystäviäsi".Kun sairastuin ilmestyi äkkiä jostakin niin sanottuja ystäviä voivottelemaan ja utelemaan vointiani, mutta kun huomasivat, että olen sama ihminen kuin ennenkin ja heitän jopa huumoria sairaudestani. Siihen päättyivät ne ystävyydet, sen jälkeen ei olla vointia kysytty. Minun kun piti varmaankin olla kuolemankielissä heidän mielestään. Onneksi on olemassa myös tosi ystäviä, he kulkevat aina rinnalla.
lilja | 1.7.2007 klo 20:06:08