Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Keskustelupuu syöpälasten isovanhemmille

God fortsättning på det nya året!
Palasin katsomaan, kuinka keskustelupuu talvehtii näin poikkeuksellisen leutona talvena. Joulunkellojen kilistessä ja kumahdellessa sain perinteisiä joulutervehdyksiä syöpälasten isovanhemmilta. Mutta sähköisesti pilvessä ei kukaan rohkene jättää viestiään käynnistään metsässä, jossa arkea pyörittäville on tarjolla vertaistukea. Keskustelupuu on vaarassa pudota pois etusivulta, joten on katsottava taaksepäin ja tulevaisuuteen, kuinka metsikkömme "hyvien päivien puut" ja "pahojen päivien puut" menestyvät. Japanissa kiinnitetään toivomukset paperilappurusetilla puun oksiin. Niistä toteutuneista toiveista kuulemaan olen pelkkänä korvana. Olen vain kahdesti nuori, kun olen oppinut verkkokirjoitustaidon. Toivon uskallusta keskustella kirjoittamalla, kun matkat välillämme pitenevät ja podemme aikapulaa.
Viihdytän itseäni tietokoneavustajan ja kieliasun tarkastajan seurassa odotellessani isovanhempien vierailuja.
kaukomummi | 5.1.2007 klo 11:18:40