Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Onko kenelläkään tietoa luontaistuotteiden käytöstä rintasyövän hoidossa?

Moikka! Käytä kaikkea terveellistä ja monipuolista. Älä sorru ihmerohtoihin, joista kukaan ei mitään tiedä. Juuri oli lehdessä juttua jostain mistelistä, jota poikkitieteelliset suositteli. Nyt on osoitettu ihan tieteellisesti, että se ennemminkin lisää etäpesäkkeitä! Itse olen käyttänyt vain melatoniinia ja seleeniä. Molemmat ovat apteekkitavaraa. Sen lisäksi käytin nokkosta ja vehnänorasta. Nokkoset pitää olla puhtaalta paikalta noukittuja ja oraksen kasvatin itse puhtaassa mullassa, missä ei ollut lannoitteita. Mieheni puristi siitä mehua. Pahalta maistui, mutta olin kemojen ja säteiden aikana huippukunnossa. Eihän siitä kukaan takuuseen mene mistä kaikki johtui, mutta uskaltaisin suositella! Luontaistuotekaupoissa kyllä myydään vehnänorasmehua pakasteena, mutta eihän sen alkuperää tiedä. Ja hintakin on tähtitieteellinen! Tsemppiä sulle toivotteleepi Hempukka!
Hempukka | 21.1.2007 klo 00:14:31