Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Onko kenelläkään tietoa luontaistuotteiden käytöstä rintasyövän hoidossa?

Hei Marja .minulla itselläni ei ole henkilö kohtaisia kokemuksia syövän hoidoista ,luontaistuotteilla .Mutta olen nähnyt epätoivoisia ihmisiä jotka koettavat saada niistä apua itselleen ....Rahat siinä menee ja harvoin niistä pysyvää apua saa .Itse olen käynyt rintasyövän läpi kohta .19.vuotta sitten .Varmaankin tänäpäivänä lääketiede on takuu varmasti parempi vaihtoehto .Tosiaankin seurasin hyvin läheltä työkaverini taistelua munasarjasyöpää vastaan ,hän teki kaikkensa saadakseen apua luontaistuotteista .Ja toinen vastaavanlainen tapaus oli ,kun olin sairaalassa yhdessä leikkauksessa ja vieressä oleva ihminen oli vakavasti sairas , ja hänkin tukeutui luontaistuotteisiin .Ikävä kyllä apua ei hänkään saanut .Tänäpäivänä kannattaa ottaa todellakin kaikki lääketieteellinen hoito vastaan avoimin mielin .
Toivon sinulle kaikkea hyvää ja luota vain lääkäreihin .
laulurastas | 22.1.2007 klo 21:34:15