Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Kontrollipelkoa
Hei kaikille!Kiitos Unelma kun otit tämmöisen ajankohtaisen palstan käyttöön, eli:
Minulla Kml jo kuudetta vuotta ja ainainen kontrollipelko :(
Kun olen käynyt verikokeissa niin siitä se sitten alkaa unettomat yöt sekä peikot pyörimään päässä. Kun menen vastaanotolle on verenpaineet tosi yläkantissa mutta kotona tietty ihan ok. Siihenkin ensin kiinnitettiin huomiota kun paineet niin ylhäällä, mutta sairaanhoitaja sitten sanoi aikamme niitä seurailen että ovat jännityspaineita.
Vaikka minulla on todella ihana kova juttelemaaan kaikesta oleva lääkäri, niin ne peikot silti on ja pysyy :(.
Nyt olin maanantaina kuulemassa tuloksia ja BCR viitteitä ei saatu eli tulos on neg.
Silti pelkään koko ajan että Glivec alkaa hylkimään ja kun olen allerginen kaikelle mahdolliselle niin uudet lääkkeet ehkei sopisikaan, josta myös lääkäri totesi näin?
Minulla on joka 4kk kokeet ja joka toinen on tämä tarkempi eli BCR ja välikoe vaan katsotaan miten jakselen.
Minulla on paljon väsymystä ja nyt hiukan vähempi kramppeja kun keväällä oli tosi paljon eri puolin kehoa. Samoin on paljon turvotusta sekä painokin nousi kiloja kun aloitin Glivecin.
Onko muilla luukipuja tai lihaskipuja?
Minä käyn Savonlinnassa ja lääkäri kontrolloi Kimmoa kun sairauden alussa asuin pääkaupunkiseudulla.
Nythän Kimmo on iso "BOSS" ja tekee hyvää työtä meidän eteen.
Tsemppiä kaikille ja voimia sekä tulevaa ruskan aikaa <3 <3
Vaapukka
- Kontrollipelkoaunelma
- KontrollipelkoaSelina
- Re: Kontrollipelkoaeijuli
- Re: Kontrollipelkoanasuli
- Re: Kontrollipelkoaunelma
- Re: Kontrollipelkoaunelma
- Re: Kontrollipelkoaeijuli
- Re: Kontrollipelkoavompatti
- Re: Kontrollipelkoanasuli
- Re: Kontrollipelkoarusetti