Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Kontrollipelkoa

Heippa, Unelma!
Olen seurannut erityisellä mielenkiinnolla kirjoitteluasi juuri sen vuoksi, että epäilen glivecin tehon joskus loppuvan. Lääke on mulle sopinut, vaikka kramppaakin sieltä sun täältä ja olen lihonut 15 kg ja väsyttää ja maha on kovilla. Käyn kuitenkin töissä(tosin olin 2 edellistä talvea osa-aikalisällä), rakennettiin omakotitalo sekä piharakennus, kiikutin 15 tonnia mukulakiviä rinnetontin eri paikkoihin ym.pihatöitä. Eli menee kai hyvin :) Mutta ei se kuitenkaan tunnu auttavan tuohon pääosastoon tai pelkotiloihin.
Käyn kontrolleissa tyksissä. Hoito aloitettiin Meilahdessa, Kimmoa lämmöllä muistelen, vaikka hyvää on hoito tyksissäkin!
Uniasioihin sen verran, että olen taannoin saanut klotriptyl-nimistä lääkettä yötä vasten 1 tabl. selkä- ja nikamavaivojen vuoksi (että uni olisi "rennompaa"). Sen avulla kyllä nukkuu aika hyvin, paitsi aamulla on ihan zombi. Vaikka tabletti on puolitettu glivecin vuoksi, ja lääkärini nauroi vaikutuksen olevan vain psyykkinen. No, niin tai näin, en onneksi paljoa valvo (paitsi loma-aikoina).
Toivon sinulle, Unelma, hyviä tuloksia Meikusta sekä jaksamista käänteishyljinnän kenkkujen juttujen kanssa!
terkuin Nasuli
nasuli | 27.8.2009 klo 11:22:48