Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Onkolyyttiset virushoidot

Hei!
Olen pahoillani tilanteestanne, olen itse valittanut juuri tästä maksusitoumusasiasta suoraan päättäjille, ja valitukseni lähti kyllä eteenpäin terveydenhuollon oikeusturvakeskukseen js lääninhallitukseen, käsittelyt vain vie aikaa. Poikani on saanut 3 virushoitoa, varakkaita emme todellakaan ole, jouduimme hakemaan lainaa ja kolmannen hoitokerran kustansivat kotikuntani ihanat ihmiset, laittoivat keräyksen pystyyn, tämä on tietenkin isolla paikkakunnalla hankalaa, täällä pikkukylässä tieto leviää niin nopeasti.. Poikamme on huomenna taas aloittamassa eskarin, monen kuukauden tauon jälkeen, kolmas hoito tehtiin marraskuussa.

Minusta on tosi väärin, että ihmiset jaetaan eriarvoiseen asemaan asuinpaikan mukaan, eli jossain päin saa maksusitoumuksen jossain ei. Meille kielteinen päätös tuli sairaanhoitopiiriltä, kotikuntamme ei voinut asiaan vaikuttaa. Muuten täällä toimii tosi hyvin kaikki käytännön asiat. Tuliko sinullakin päätös suuren sairaanhoitopiirin kautta? Mikäli vain jaksat, kannattaa asiasta valittaa eteenpäin, ehkäpä saisimme silloin tähän asiaan muutoksia..

Itse olen miettinyt hyväntekeväisyystapahtumia, jolla saisimme varoja kerättyä esim. johonkin rahastoon ja sieltä voisi sitten hakea avustusta juuri näihin hoitoihin.. Tämä tosin vie aikaa, mutta suunnitelmia olisi...Kunpa jotenkin voisin olla avuksi, että saisit varat toiseen hoitoon.
voimia ja taistelutahtoa toivottaen urhean pikkupojan äiti.

Hope-75 | 10.2.2009 klo 18:44:32