Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Pitkä aika sairaalassa.

Kypä, ilahduin vastauksestasi. Ajattelin että saat hoitoja etkä siksi pytynyt vastaamaan. Niinkuin Riitta kertoi, keho on täynnä lääkkeitä ja kestää pitkään ennen kuin ne poistuvat. Saat tietenkin veren siirtoja ja lisäksi kun popsit niitä ravitsevia ruokia niin kehosi voittaa.
Luomukuoat maistuvat aidoilta ja etenkin mustikassa on 40 kertaiseti antioksidantteja. Pakastemarjoissa säilyy kaikki hyvät ominaisuudet.
Värikkäissä marjoissa on eniten antioksidantteja. Lisäksi vihreä tee hunajan kera. Aito kurkuma. Minä ostin 15kpl pakkauksen kurkumaa ja se on 4 kertaa vahvempaa kuin muut. Näillä pistan ainakin hanttiin, en luovuta. Otan lisäksi D vitamiinia 20-40 mikrog.

Kirjoitat hyvin ja johdonmukaisesti, olet voittanut kertomasi kuumeen ja tulehduksen, Sinulla on paljon voimaa.
Luin jostakin netistä että ihmisen kehossa tapahtuu jatkuvasti perimässä vaurioita mutta keho itse korjaa ne.
Toivoa ei pidä menettää. Palliatiivisessä voi elämä hyvinkin palautua normaaliksi. Joku kirjoitti että oli ollut toivoton tilanne, luuydin lakkasi kokonaan toimimasta mutta tankkauksia jatkettiin ja seitsämän viikon päästä luuydin alkoi pikkuhiljaa toimimaan kaikkien hämmästykseksi.
Unohda läheistesi kärsimykset sairaudestasi, et ole kenellekään taaka.
Minä sanoin itkeville läheisilleni että en minä kuole, vaikka lääkäri niin sanoikin, minä aion elää vielä pitkään. Minä päätän :D :D.
Olet saanut paljon antibiootteja kehoosi eikä ihme jos luuydinkään ei ole jaksanut tervehtyä.
Toivon Sinulle paljon valoa mieleen kilpaa tuon kevätauringon kanssa!!

Meitä on täällä monia jotka toivomme Sinulle voimaa ja uskoa mieleen ja parantumiseen.

Kirjoitellaan!!
Terveisin, anemonet
anemonet | 3.3.2012 klo 18:42:46