Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Pitkä aika sairaalassa.
Hei kypä, olen seurannut kirjoituksiasi ja olet ollut usein mielessäni ja rukouksissani. Tuo mitä anemonett ehdotti, kotona käyntiä, kunpa sen voisit toteuttaa, se varmasti piristäisi. Me kukaan emme voi tietää onko aikaa paljon vai vähän. Saattaahan olla että olosi kohentuu kun rankat hoidot lopetetaan ja saat oireen mukaista hoitoa. En oikeasti tiedä palliatiivisesta hoidosta paljoakaan, mutta sen tiedän että rankat syöpähoidot usein vie kuntoa alas ei niinkään itse tauti. Jos ei voi parantaa, niin saatathan silti saada hyvääkin aikaa vielä, kuka tietää. Lääkärini kertoi minulle erään tosi tapauksen että joku hänen potilaistaan olikin saanut tautivapauden kun oli ollut jo puolivuotta palliatiivisessa hoidossa, hoidot mitä olet saanut vaikuttaa näet pitkään kehossassi. En voi muuta sanoa kuin että toivoa älä menetä. Minunkin pitäisi jo olla kuollut jos ennusteisiin mitä olen matkan varrella saanut uskoisi. Uskon näin ja se on kohdallani todistettu: Lääkärit voivat hoitaa, mutta Jumala voi parantaa ja Hänelle ei mikään ole mahdotonta.Ota tavoitteeksi vaikkapa se anemonetin ehdotus että menet kotiin tässä kevään aikana, saat syyn taistella, pienin askelin kohti parempaa vointia, uskon niin...Koita jaksaa , me moni lähetämme sinulle kauko halauksia ja olet mielessämme ja uskomme että kun kevät koittaa voit paremmin.- Re: Pitkä aika sairaalassa.anemonet
- Re: Pitkä aika sairaalassa.anemonet
- Re: Pitkä aika sairaalassa.hilleviivi
- Re: Pitkä aika sairaalassa.riitta47