Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Pitkä aika sairaalassa.
Kypä, kiva kun olet jaksanut vastailla. Kirjoitat hyvin ja järkevästi ettei ainakaan siinä näy huonokuntoisuutta, päinvastoin. Mahtavaa että lonkkakuvauksesta tuli hyviä uutisia. Jospa crp alkaisi myös alentua kun ei ole lonkan rasitteita ja mikä ettei.Minä olen olut vähän kiireinen, mieltäni on painanut etten ole ehtinyt vastata viestiisi. Ajatuksissani olet joka päivä.
Minulle aloitetaan lääkitys uudelleen ensi viikolla. Kyllä sen olen jo tuntenut olossanoni että kunto on jo huonontunut. Hyvä, lääkkeillä saan kuntoni kohennetuksi.
Minäkin tykkään luonnosta ja milloinkaan ei kahvi ja voileivät maistu paremmilta kuin metsäretkillä.
Moottoripyörän kyydissä en ole koskaan ollut, mutta polkupyörällä tunnen vapauden ja ehdin nähdä ympäristön missä ajelen. Se mietityttää, voinko kesällä ajella pyörällä kun jalkaterät puutuilee...siinä voi mennä nurin, kun nopeasti pitää hypätä alas, siitä sain esimaistiaisia viime kesänä ja pelästyin.
Toisen kerran juttuja lisää.
Pidetään mielessä kesä ja pyöräilyt ensimmäisenä etappina kummiski.
Voidaan hyvin!!
Kirjoitellaan!
anemonet
- Re: Pitkä aika sairaalassa.anemonet
- Re: Pitkä aika sairaalassa.hilleviivi
- Re: Pitkä aika sairaalassa.riitta47