Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: kilpirauhassyöpä
Hei vaanharmi että meitä on muitakin mutta kiitos vastauksesta, itsestäni ainakin huomaan että sitä hakee ja "kaivaa" kohtalotovereita..
"Ohutneulanäytteen tulos oli 3-luokan follikulaarinen tuumori, mutta epäselvä sellainen" tämä sinun lause on kuin suora lainaus omasta sairauskertomuksesta!
Ylihuomenna leikataan toinenkin kilpirauhanen pois ja sitten odottelen edelleen mitä tapahtuu, en tiedä enkö itse ole osannut kysyä tarpeeksi selvästi vai eikö leikkaava kirurgikaan osannut antaa minulle vastausta jatkohoidoista, mutta hän sanoi vain että siirryn sisätautiosaston puolelle hoitoon leikkauksen jälkeen, ja itse yritin järkeillä että sitä kautta varmaan syöpäpkl:n puolelle. Näin LKS;ssä.
Olo on ollut ensimmäisen leikkauksen jälkeenkin tosi väsy, aamuisin on ollut pahoinvointia ja pyörrytystä, minulle ihan outoja oireita, hetken jo epäilin että olisinko raskaana! Haava kaulalla repes auki ja tulehtui, nyt on vasta kuroutunut umpeen ja parin päivän päästä avataankin uudelleen. Onneksi! Pääsee sitten keskittymään hoitoihin ja alkamaan ajattelemaan paluuta normaaliin päivärytmiin ja ennekaikkea paluuta töihin. Ajasta minkä hoidot vie tai miten oma kunto kestää ei minulla tosiaankaan ole tietoa mutta pelosta huolimatta katson eteenpäin..
Mielellään kuulisin sinustakin lisää.
- kilpirauhassyöpävaadin
- Re: kilpirauhassyöpäanneanita
- Re: kilpirauhassyöpävaadin
- Re: kilpirauhassyöpäSini-likka
- Re: kilpirauhassyöpävaadin
- Re: kilpirauhassyöpäTorppari