Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Uusiutunut melanooma - onko kohtalotovereita?

Mä olen ottanut interferonia 2 kertaa 5 päivän jakson. Ensimmäisenä yönä minäkin heräsin paleluun ja flunssan oireisiin, mutta sen jälkeen olen nukkunut kaikki yöt hyvin, eikä aamulla flunssasta ole jälkeäkään. Ensimmäisellä kerralla tein niin, että otin interferonin ja kuumelääkkeen nukkumaan mennessä yhtä aikaa. Seuraavana iltana tein kokeilun, eli otin interferonin jo hyvissäajoin ennen nukkumaanmenoa (n. klo 20) ja kuumelääkkeen vasta sitten kun menin nukkumaan, eli parin tunnin kuluttua. Yhtenä iltana unohdin ottaa kuumelääkkeen, enkä silti herännyt oireisiin yöllä. Mulla on siis mennyt interferonin kanssa ihan hyvin. Toivottavasti sinullekaan ei tule sivuvaikutuksia jatkossa. Ihanaa että sulla ei ollut maksassa mitään hälyttävää. Mulla on 10. marraskuuta seuraava TT-kuvaus ja tutkitaan onko mitään tapahtunut suuntaan tai toiseen. Lääkäri tosin sanoi, että ei odota vielä mitään erityistä. Silti pelottaa, mutta periksi ei anneta. Mä olen tutustunut sytohoidoissa tosi mukaviin uusiin ihmisiin ja sain yhdeltä nuorelta leukemiapotilaalta nettiosoitteen, jossa oli ihan hillittömän hauska blogi...nauroin aivan katketakseni ja luin päiväkirjaa ääneen myös miehelleni. Nauruterapia teki ihan hyvää, vaikka rankoille asioille nauretaankin. Jos kiinnostaa ja jaksat lukea, niin päiväkirja löytyy osoitteesta: www.kettu79.vuodatus.net
Hyviä vointeja ja tsemppiä :-).
aek | 28.10.2006 klo 21:29:41