Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Ty�h�n palaaminen

Heippa,

Minulle määrättiin leikkauksen jälkeen liki 2kk sairaslomaa ja sitten sitä jatkettiin vielä reilu kuukausi.Syöpähoitaja sanoi, että kun on sytostaattihoito päällä niin halutessaan saa olla vaikka koko sen ajan saikulla.Kyllä se varmaan riippuu vähän lääkäreistä miten pitkiä lomia ne kirjoittaa mutta kannattaa kyllä itse olla sitten reilusti työkyvytön ja sanoa se lääkärille
jos itsestä siltä tuntuu, että töihinpaluu hirvittää.
Minä halusin takaisin töihin jo senkin takia, että äkkiä alkaa se töihinpaluu pelottamaan entistä enemmän jos sieltä on kovin kauan pois ja toiseksi ajattelin, että jollain kelan päivärahalla ei tule toimeen.Ja koskapa mulle tulee se avanteen sulku-leikkaus syksyllä niin sitten on taas pitkä sairasloma edessä.Eli aattelin tässä välissä olla töissä sen verran kuin jaksan.
Meitä sairaitakin on joka lähtöön ja toiset haluaa sairastaa rauhassa kotona ja toiset koittaa pysyä ns.normaali elämässä kiinni ja sairastaa siinä "sivussa".
Keeko,sun työ kyllä kuulostaa niin raskaalta, että varmasti saat kyllä piiiitkän sairasloman.
terveisin
vapaa pudotus
vapaa pudotus | 28.5.2007 klo 16:47:53