Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Ty�h�n palaaminen

Minulle määrättiin munasarjasyövän leikkauksen takia pois ottiin munasarjat, kohtu, umppari ja vatsapaita saikkua 2 kk.
Ensimmäisen sytostaattihoidon yhteydessä syöpälääkäri kysyi saako hän ehdottaa jotain. Hän ehdotti sairauslomaa syyskuun loppuun. Työskentelen erityislasten koulunkäyntiavustajana ja lapsilla on usein flunssaa ym. eivätkä he osaa varoa aivastellessaan. Kesällä he eivät ole koulussa joten silloin teemme raskaampia järjestelyhommia ja pölyisten varastojen siivousta. Aluksi se ehdotus tuntui hurjalta. Nyt kaksi hoitoa takana ajatus on ihana. Ei tarvitse miettiä olenko tänään työkuntoinen vai en. Nytkin kaupassa ja lääkärissä käynti vatii paäiväunet. Joten omasta puolestani voin suositella pyytämään lisää saikkua kunnolla jos on raskas työ. Ennenkaikkea tietenkin, että viihtyy kotona. Nyt olen saanut nauttia kevään tulosta vaikka en vielä itse olekaan saanut nostella multasäkkejä pihalla. Nyt sekin ehto poistuu ja odotan innolla pääseväni pihatöihin, mutta pidän mielessä maltin. Mitä tässä valmiissa maailmassa kiirehtimään.
meikku | 28.5.2007 klo 16:19:32