Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Olen hyväksynyt kuoleman
Hei Unelma!Kirjoituksestasi välittyy luopumista sairauteen ja uskon menetystä hoitoihin. Mutta Unelma hyvä kanssasisar. Niin kauan kuin on toivoa on uskoa ja luota silti kaikkeen mahdolliseen hoitoon joka sinulle voidaan antaa.
Minulla on ollut alussa todella shokki, kun sairastuin tähän KML ja en millään meinannut selvitä alku järkytyksestä. Minulla on muitakin monia (vakavia)sairauksia ja heti torjuttiin kantasolusiirto, koska veljellä ei ollut samaa kantasolua ja siskolta ei pystytty ottaamaan hänen omien sairauksiensa johdosta. Siinä sitten päätettiin, että monien sairauksieni isompi riski minulla jos olisi päädytty käyttää "maailman pankkia". Kuoleman pelko oli joka päiväistä ja hiipii vieläkin vaikka olen syönyt Gliceciä neljä vuotta. Joka kerran kun menen kontrolliin, pelko lisääntyy. Mitä nyt on miltä kokeet näyttää jne. Vaikka se kuoleman pelko on väliin kovinkin läsnä, niin silti taistelen jokaisesta päivästä sekä otan kaiken sen mitä minulle vielä annetaan. Olen oppinut rukoilemaan ja pyytämään apua heikoilla hetkilläni. Sillä niitä on, sivuoireet on minulla aika kovat samoin muut sairaudet lisää kuntoni pysymiseen ei kovinkaan hyvässä kunnossa. Olen väliin heikko, joskus vahvakin ja taistelen silti joka päivä että OLEN TÄSSÄ JA NYT.
Ota sinäkin vastaan huominenkin päivä ja kapinoi kuoleman läheisyyden kanssa ja ota itsellesi siitä voitto, niin teen minäkin.
Sinuakin varten on vielä tarjolla maailmassa hyvää ja arvokasta, sinua tarvitaan ja sinä tarvitset. Älä anna periksi, joku hoitomuoto kyllä löytyy.
Olen myös kuullut kantasolusiirroista, että todella hyvin ovat selvineet vaikka hoidot voivat olla rankkoja. Me autamme täällä sinua niiden taisteluissa ja olemme sinun vierelläsi.
Voimia, siunausta sinulle päiviisi.
Lämmöllä Vaapukka
- Olen hyväksynyt kuolemanunelma
- Re: Olen hyväksynyt kuolemanhelmikuu
- Re: Olen hyväksynyt kuolemanvaapukka
- Re: Olen hyväksynyt kuolemanpistaasi
- Re: Olen hyväksynyt kuolemansyöppis
- Re: Olen hyväksynyt kuolemansirpukka
- Re: Olen hyväksynyt kuolemanvaapukka