Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Myeloomaa jo seitsemän vuotta!

KIITOS!!!! Minä täällä vesissäsilmin luen teidän kirjoituksianne. Päätin että kirjoittelu alkaa taas. Onhan tässä jo jokunen vuosi lepuutettu sormia näppäimistöltä :)
Talidomidi ei ole aiheuttanut juuri mitään neuropatiaa, siksi sitä jatketaan. Ihan pientä varpaiden paleltamista ja jalkapohjan tunnottomuutta on havaittavissa, siinä kaikki. Ulkona en uskalla liikkua ilman kenkiä ja usein sisälläkin on jotkut paksupohjaiset tossut tai vastaavat.
Tämä minunkin myelooma on erittäin äkäistä sorttia lääkäreiden mielestä. Kokeiltiin todella useampaa sytostaattia nyt kevään aikana, jopa ekana annettu VAD-hoito käytiin läpi. Tukka lähti kolmannen kerran ja nyt kasvaa äärettömän hitaasti, kun saan Pendamustiinia. Mietinkin tässä, että kyllä tämän mummon pitäisi laittaa muutama lävistys silmäkulmaan ja nenään, sopisi hiustyyliin :)
Tuo on ihana kuulla, että uusia lääkkeitä on tulossa.
Minä olen hyvin kestänyt lääkkeitä, sivuvaikutuksia on ollut tosi vähän. Ne mitä on tullut on hyvin siedettävissä.

Edelleen iloista syksyn aikaa kaikille!
Selina
Selina | 8.9.2012 klo 12:07:40