Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Myeloomaa jo seitsemän vuotta!
Pitkä on ollut teillä matka tämän sairauden kanssa. Olen siis vasta alkumetreillä. Ei näytä olevan mikään lyhytaikainen seuralainen.Olin 49 v kun sain diagnoosin, nyt 50, eli työelämääkin olisi vielä aika monta vuotta edessä. Toivottavasti pysyy tauti kurissa mahdollisimman kauan. Lakkaako tämä sairauden pyöriminen mielessä koskaan, vai onko loppu elämä sitä, ei ole montaakaan päivää, että ei sitä miettisi jossain vaiheessa. Miten te pääsitte tästä yli, vai pääseekö siitä edes?
Onneksi minulla on ollut viime aikoina iloisiakin asioita, edes hetkeksi unohtaa sairausasiat. Vuosi sitten asetin itselleni tavoitteen, että minulla on omista hiuksista tehty nuttura. Ja olihan se pari viikkoa sitten. Nyt odottelen jännityksellä kissanpentujen syntymän alkua. Tänään laskettu aika emolla.
Elämä on yhtä vuoristorataa, välillä itkettää ja välillä on iloinne mieli ja ajatukset iloisissa asioissa.
Syysterveisin
Felisa
- Re: Myeloomaa jo seitsemän vuotta!Felisa
- Re: Myeloomaa jo seitsemän vuotta!alisa-_-2
- Re: Myeloomaa jo seitsemän vuotta!vaimo vm54