Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Laajalle levinnyt paksusuolensyöpä
Mirosa!!! tuli niin surullinen olo lukiessasi isäsi tilasta... Minun isälläni todettiin huhtikuussa -07 paksusuolensyöpä ja vaikka hän oli ripulista ym. oireista kärsinyt jo n. 4-5 vuotta, syöpä ei ollut levinyt kuin yhteen imusolmukkeeseen ja nyt hänellä on... 6 sytostaatti seuraavaksi alkamassa...Hänelläkin oli mutkia matkassa ja tiedän ja ymmärrän sinun oloasi ja tuskaasi huolineen... En muista mitään niin kamalaa tässä maailmassa vielä, kuin se että omainen sairastui ja vakavasti vieläpä... Olin todella, todella väsynyt kaikkeen...
Voi kunpa isäsi hoitoja nyt voitaisiin jatkaa, en oikein osaa muuta sanoa... Sen tein, etten jättänyt isääni oman onnensa nojaan sairaalaan, vaan otin paljon asioista selvää, kyselin lääkäreiltä ja jopa VAADIN tiettyjä asioita hänen hoidon suhteen.. Ole tiukkana, ota selvää ja laitahan kuulumisia, minua helpotti suunnattomasti tämä palsta ja sen ihanat ihmiset jotka kertoivat mitä pystyivät, ja tukivat suurella sydämellä...
Sinulle VOIMIA, ja koko perheellesi myös!!!
- Re: Laajalle levinnyt paksusuolensyöpäSahrami