Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Laajalle levinnyt paksusuolensyöpä
Kiitos teille Karhutar ja Sahrami kannustavista viesteistä. Ihanaa huomata, että on ihmisiä, jotka välittävät. Välillä kun tuntuu siltä, että olen aivan yksin tämän asian kanssa, vaikka onhan suru muillakin, mutta minulla varmasti suurin. Isä on minulle niin läheinen ihminen, hyvä ystävä, tuki ja turva. Ja lapsilleni maailman paras pappa. Välillä olen niin katkera, että miten elämä voi kohdella näin, varsinkin kun on ollut paljon kaikkea muutakin surua ja murhetta elämän varrella.Yritän auttaa ja olla isän kanssa niin paljon kuin voin ja käyn mukana hoidoissa. Välillä asiat takkuilee sairaalassakin ja joutuu tosissaan vaatimaan ja tinkaamaan tiettyjä asioita. On tunne ettivät ne hoitajat ja lääkärit siellä välitä, koska ei suru ja tuska ole omalla kohdalla. Kun sain tiedon syövästä, en ollut ollenkaan varautunut näin pahaan juttuun. Lääkäri, joka sen ilmoitti, totesi kylmän rauhallisesti, suorastaan tylysti, että aikaa on vain muutama kuukausi enää. Järkytys oli suuri, miten sellainen asia voidaan kertoa ilman mitään myötuntoa tai empatiaa??? Vasta myöhemmin sain kuulla toiselta lääkäriltä, että aikaa voi olla paljon enemmän. Menin itse heikkoon kuntoon, kun en pystynyt syömään enkä nukkumaan. Kriisikeskuksesta sain sitten jutteluapua, jonka myötä nousin taas jaloilleni ja ajattelin että minun on oltava vahva isän vuoksi.
Terveisin, Mirosa
- Re: Laajalle levinnyt paksusuolensyöpäMirosa