Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Äidilläni todettiin haimasyöpä
Heipä hei pitkästä aikaa!Olen tiiviisti seurannut kirjoituksianne mutta en vain ole saanut aikaiseksi itse kirjoittaa mitään...Tuntuu ihan ylivoimaisen raskaalta:(Mistähän tuokin johtuu? Äiti-rakkaalla on ollut kivikkoinen matka, kesä on ollut uuvuttava. Hoidot ovat vieneet voimat ja rankkoja hetkiä ollaan käyty läpi. Pikkusisko muutti luoksemme 2kk sitten, mikä on ihana asia! Äidille se on varmasti kova paikka mutta parempi näin kumminkin... Oma terveyteni on resteillut pahasti; olen todella väsynyt,hermostunut,itkuinen,tiuskin miehelleni,ylensyön,oksentelen,koen jatkuvia kiputiloja ja henkeä ahdistaa. Lääkärillä kävin ja masennuslääkkeet triplattiin. Päivääkään en ole sairaslomalla vielä ollut mutta kyllä tämä voimille käy ja jokainen päivä on ponnistelua että jaksaa. Pelkään että jos sairaslomalle jään niin työ menee alta vaikkei siinä niin käykkään.
Tänään äidillä oli lääkäri ja viime viikolla kuvaukset. Tuomio oli raskas: hoidot lopetettiin kokonaan. Nyt päivä kerrallaan eteenpäin .Kroppa ei kestänyt sytostaatteja ja maksan kasvain suurenee koko ajan.Äiti oli kysynyt ennustetta mutta lääkäri ei osannut tarkkaan sanoa muutama kuukausi-vuosi max.
Olin jo hetken "oppinut elämään" sairauden kanssa ja se toivonkipinä oli niin suuri...Nyt matto vedettiin jalkojen alta ja vain väistämätön on edessä mikä pelottaa niin kovasti. Haluan nauttia ajasta joka meille on suotu mutta kyllä jatkuva suru vie voimat. On vain uskallettava nauttia ja annettava kaikkensa että äidin on hyvä lähteä sitten luotamme tietäen että me pärjäämme. Halauksia kaikille!
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäTulenliekki
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpähilleviivi
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäHennarii80
- Minulla samanlainen tarinamartta-77
- Re: Minulla samanlainen tarinamartta-77
- Re: Minulla samanlainen tarinamartta-77
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpämartta-77
- Tänään alkoi tapahtumaanmartta-77
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpänuorityttö87
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäHennarii80