Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Äidilläni todettiin haimasyöpä
hei! ensinnäkin haluan sanoa että olen todella pahoillani äitisi syövän vuoksi!:( mun äidillä todettiin viime Juhannuksena ensin paksuolensyöpä ja sitten tämä haimasyöpä. ei oikein tiedetä sanoa kunpi syöpä oli ensin. mutta kolmenlaista syöpää äidilläni oli/on (1etäpesäke on sitä kolmatta lajia).Mun äidin paksusuolensyövän oireena oli pitkään jatkunut verenvuoto peräsuolesta ja tottakai siinä sitten hb laski hurjasti. Ehdottomasti nyt pian tutkituttamaan mistä äitisi verenvuoto johtuu! ehkä ei olekaan mitään vakavaa, mutta mitä pikemmin saadaan selville sen parempi. äidilläni saatiin kaikki syöpä pois suolesta leikkauksessa.
Kyllä sitä vaan on NIIN avuton tän syövän alla, kun ei pysty tekemään mitään auttaakseen! :( syöpä vaan tulee lupaa kysymättä kelle vain:(
Voimia sinne kovasti ja toivotaan että meillä kaikilla on vielä paljon aikaa rakkaimme kanssa! <3
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäTulenliekki
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpähilleviivi
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäHennarii80
- Minulla samanlainen tarinamartta-77
- Re: Minulla samanlainen tarinamartta-77
- Re: Minulla samanlainen tarinamartta-77
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpämartta-77
- Tänään alkoi tapahtumaanmartta-77
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpänuorityttö87
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäHennarii80