Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Nyt en enää jaksa

Kiitokset lohdutuksesta. Toivon teille kaikille voimia, samaassa veneessäjän tässä ollaan. Hieman parempaa äidille kuuluu viimeksi kirjoitetun viestini jälkeen. Jäsenet on alkanut toimia ja tänään hän pääsi ensimmäistä kertaa jalkeilla aivan itse ja oli siitä suunnattaoman helpottunut. Nyt kun vielä saisi keuhkotulehduksen hoidettua niin eiköhän se elämä tästä taas vaihteeksi näyttäisi parempaakin puoltaan.

Olette aivan oikeassa tuon oman jaksamisen suhteen. Olen potenut jollakin tavalla syyllisyydentunnetta siitä, että en
pääse äidin avuksi päivittäin, en edes viikottain. Onneksi äidin sisko ja veli ovat omalta osaltaan auttamassa äidin arka ja käyvät sairaalassa katsomassa häntä.

Tuntuu ihan huvittavalta, mutta yksi voiman lähden minulla on ollut tässä tilanteessa työni, joka yleensä on tuonut elämääni aika paljon stressiä, mutta juuri työn vaihtelevuus, kiireys ja vilske ovat niitä keinoja, joilla voin välillä unohtaa ykstyiselämän huoleni. Myös pieni lapseni pitää huolen siitä, että äiti pidetään liikkeessä.

Näillä eväillä eteenpäin.

Rea
Rea | 3.2.2008 klo 17:55:43