Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Nyt en enää jaksa

Hei!
Sinulle nimimerkki Rea,toivon että jotenkin jaksaisit kahlata
sen synkän tunnelin läpi, johon olet joutunut. Ja että saisit vielä pitää äitisi luonasi!
Olen kanssasi edelleen samanlaisessa "tunnelissa",vaikka isäni menehtyi muutama viikko sitten.Yritin hakea apua esim. kriisikeskuksesta ja terv.asemalta, mutta parhaimman avun löysin sellaisilta ihmisiltä, jotka ovat joutuneet itse käymään tämän tuskan läpi. Myös tämä palsta ja kirjat olivat lohdutukseni. Sinun kirjoituksesi oli kuin omasta elämästäni, isäni syöpä, hänen masennus, häpeä, luopuminen, kivut. Olen myös ainoa lapsi ja asun täällä satojen kilometrien päässä pääkaupunkiseudulla. Ainoana lapsena taakka on kohtuuton kantaa,tuntuu ettei kukaan voi auttaa, ja että on totaalisen yksin ja orpona, aivan lopussa vanhemman sairaudesta. En osaa neuvoa mitä tehdä, mutta olen ajatuksissa mukanasi tässä hyvin raskaassa ajassa.
aija | 2.2.2008 klo 00:08:50