Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Äidin syöpä uusinut
Äidiltäni on leikattu rintasyöpä -92. Senjälkeen on ollut kaikki hyvin. Nyt syksyllä hän ei palautunut muuton jälkeen entiselleen vaan oli väsynyt. Onneksi he muuttivat palvelutaloon ja siellä on upea hoito. Hb oli laskenut ja senjälkeen alkoi muut tutkimukset.Kävin tänään hänen kanssaan lääkärissä. Etäpesäke oli suurentunut 3,3cm ja markkeri 61. Nyt hänelle aloitetaan sythoidot kerran viikossa ja joku pistos kerran kuussa. Aivan ihanasti lääkäri otti hänet vastaan ja otti huomioon hänen ikänsä 81v. Erittäin virkeä mummo. Tuntuu vain niin pahalta hänen puolestaan että vielä tuossa iässä joutuu näihin koviin hoitoihin. Hän oli itse tosi mielissään että hoitavat ja kaikki olivat niin ystävällisiä ja asiantuntijoita, lääkäri ja hoitaja.
Pahalta tämä tuntuu siksi että tiedän mitä hoidot ovat koska itse sairastin munasarjasyövän 1,5v sitten. Omat kontrollit jatkuvat vielä 3kk välein. Juuri nyt tuntuu vaikka mitä oireita varsinkin oikealla puolella vatsassa. En tiedä johtuuko jännityksestä vai onko oireeet todellisia. Sen näkee sitten helmikuun lopulla.
Tällä en halua peloitella muita, vaan tyynesti todeta että näin voi käydä vielä 16v jälkeenkin.
Lohdullista on se että tiedän miten tukea äitiäni ja hän on saanut voimaa siitä miten hyvin minä selvisin kaikesta.
- Äidin syöpä uusinutmeikku
- Re: Äidin syöpä uusinutKarhutar
- Re: Äidin syöpä uusinutmeikku