Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Menetin miehen mutten kuolemalle

Ei voittanut rakkaus eikä tuki sairauden aikana.
Selvittyään hoidoista mieheni etsi pian itselleen uuden nuoremman kumppanin ja eli kaksoiselämää 1,5v ennenkuin sain tietää(matkatöissä helppoa?).
Varmaan kukaan? tässä foorumissa ei häntä siitä moiti mutta inhimillisyys puuttui kokonaan hänen puoleltaan. Olisi kertonut ajoissa mulle kun ihmettelin hänen käytöstään.Kielsi vain. Arvelin johtuvan sairaudesta ja niin myös ns.asiantuntijat minulle vakuuttivat.Anna hänelle aikaa jne..

Sairastuin masennukseen ja miehestä ei löytynyt tukea vaan hän innokkaasti järjesteli uutta elämäänsä nuorikkonsa kanssa(siinä oli sellaisia pöyristyttäviä loukkauksia mua kohtaan etten ois ikinä voinut kuvitella kun hän vannoi mulle sairautensa puhjettua ja hoitojen aikana rakkauttaan)

Minä sain mennä kun olin kaikkeni hänelle antanut...
Pahalta tuntuu ajatella mutta olisiko sittenkin helpompi ollut menettää hänet kuolemalle...nyt elän loppuelämän aika ikävissä muistoissa.
rakkausvoittaa(ko) | 8.4.2008 klo 14:27:32