Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Pelko isän puolesta

Oletko käynyt katsomassa isää, koska viimeeksi? Tämä koskettaa myös minua sisko-rakas vaikka minua tällä hetkellä et voi sietää, mutta se ei kuulu tänne! Tilanne on tällä hetkellä se, että isä on huonossa kunnossa ja taitaa itsekin aavistaa , että lähtö on lähellä ja toivoa, että pääsisi kivuistaan......Tämä asia satuttaa yhtä paljon minua, kuin sinua ja myös meidän veljiämme......Pelon sekavin tuntein odotan,koska äiti soittaa ja sanoo, isä nukkui ikiuneen......En todellakaan sitä toivo, mutta olen jo alkanut siihen valmistautua :( Hän ei ole minun biologinen isä, mutta on minulle paljon enemmän, kuin oma isä on ollut koskaan.....Helppoa lapsuus ei ollut, mutta tänä päivänä isä maksaa kovan hinnan siitä kaikesta.....Ja me olemme menossa katsomaan isää vielä, jos vain ehdimme......Tämä satuttaa ja satuttaa ihan helvetin paljon:(
samakinen | 16.8.2010 klo 20:32:48