Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Pelko isän puolesta
Pitkästä aikaa täällä taas..Päivitystä siis.
Haimassa ei ollut isällä mitään. Sytostaatteja on saanut nyt monta kuukautta, mutta kasvain ei ole pienentynyt. Leikkauksen jälkeen alkanut kipu pahenee edelleen kokoajan eikä mitkään lääkkeet enää auta.
Isä laihtuu, painaa enää n.48kg ja on muutenkin todella todella huonona nyt.. pelkkä varjo.
Lääkäreiden sähläys jatkuu edelleen, viimeisimpänä ei uusittu kipulääkereseptiä kun isän ns. oma lääkäri oli kesälomalla.. no tällä viikolla tulee kai takaisin ja isä saa lääkettä. Käyttää kipulaastareita norsunannoksina.. kroppa pettää pian siihen jollei muuhun.
Elämänhalu on hävinnyt häneltä täysin.
Äiti on saanut paniikkihäiriön peloistaan isän puolesta.
Itse olen yrittänyt työntää koko asian pois välillä mielestäni, mutta tänään se tuli ulos.. romahdin vain itkemään. Ja nyt tuntuu taas, että istuisi norsu rinnan päällä.
Kai se on nyt uskottava, että isä ei tästä selviä.. melkein jo ajattelee, että olisi hänelle armollisempaa jos pääsisi pois kivuistaan. Kun ei saa nukuttuakaan. Yskii verta kokoajan vain enemmän ja enemmän. Liikkuu rollaattorilla.. huonosti silläkin.
Tästä tuli aika sekava selostus.. sekava on pääkin tällä hetkellä.
Mä olen niin väsynyt.
- Pelko isän puolestaMinki
- Re: Pelko isän puolestaToipilas
- Re: Pelko isän puolestasutinah
- Re: Pelko isän puolestahanna1
- Re: Pelko isän puolestaMinki
- Re: Pelko isän puolestasamakinen